Aντιαπαγορευτική κίνηση

1937-2007
100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΚΑΝΕ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ
Η μεγάλη ζήτηση φούντας από τη μία και η απαγόρευση της από την άλλη κάνουν τα λεφτά να τρέχουν σ' αυτούς που ασχολούνται με μεγαλοκαλλιέργειες του φυτού. Δεδομένου ότι η κάνναβη είναι αυτοκαλλιεργούμενη, μόνο η απαγόρευση δημιουργεί το εμπόριο. Είναι γνωστό ότι αυτοί που διακατέχονται από απληστία προσπαθούν με κάθε τρόπο να αυγατίσουν τα πλούτη τους, νόμιμα, παράνομα, διαπλεκόμενα, παραμερίζοντας και καταπατώντας την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το φυσικό κόσμο.
Η κατοχή και καλλιέργεια κάνναβης για προσωπικη χρήση είναι ένα αδίκημα στον ποινικό κώδικα, που δεν έχει θύμα. Εδώ αποκαλύπτεται ο παραλογισμός της εξουσίας, να θεωρεί όλους τους υπηκόους της ανήλικους και να θέλει να καθορίζει τι θα πιούνε, τι θα φάνε, τι θα καπνίσουν κ.λ.π.
Πιστεύουμε ότι το δικαίωμα να εξουσιάζουμε τη σκέψη και το σώμα μας είναι το πιο θεμελιώδες από τα στοιχεία που συνθέτουν την ελευθερία μας ως άτομα ή αλλιώς η αυτοδιάθεση είναι η ουσία της ελευθερίας.
Προτείνουμε :
- ελεύθερη καλλιέργεια για προσωπική χρήση
- για τα Ζωνιανά, ένα αυτοδιαχειριζόμενο αντιεμπορευματικό πάρκο κάνναβης που θα διαθέτει:
  ~ μουσείο για τις πάμπολλες χρήσεις του φυτού
  ~ βιβλιοθήκη ψυχεδελικών και όχι μόνο
  ~ αναγνωστήριο
  ~ κατασκήνωση
  ~ τεκέ
  ~ μαγειρείο κάνναβης
Οι επισκέπτες του πάρκου θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν και άλλες ομορφιές του Ψηλορείτη. Επειδή είμαστε ενάντια στον καπιταλισμό, δεν προτείνουμε το αποποινικοποιημένο μεν, εμπορευματοποιημένο δε μοντέλο του ολλανδικού ή πορτογαλικού κράτους. Η υπεράσπιση της αυταπόδεικτης αλήθειας ότι η κάνναβη είναι ένα πολύτιμο ευφορικό, θεραπευτικό, ενεργειακό και ψυχαγωγικό μέσο, που συντροφεύει το ανθρώπινο είδος από την εμφάνισή του μέχρι σήμερα, συνεπάχεται σύχκρουση με τον προπαγανδιστικό -κατασταλτικό μηχανισμό της απαγόρευσης.
ⒶΝΤΙΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ









ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ
Η κοινότητα των Ζωνιανών δαιμονοποιήθηκε τελευταία από τα φερέφωνα της κυριαρχίας. Είναι πραγματικά αστείο να πιστεύει κανείς πως από αυτό το χωριό αναβλύζει το έγκλημα, καθώς παράνομα τέρατα απειλούν την κοινωνική συνοχή.
Οι άνθρωποι που έχουν μία επαφή με την πραγματικότητα γνωρίζουν πολύ καλά πως το έγκλημα στις μέρες μας το γεννά ο ίδιος ο ανταγωνισμός. Και ο ανταγωνισμός προστατεύεται κατά κύριο λόγο απ' το κράτος, με αποτέλεσμα η αύξηση της επιτήρησης να συνάδει με το ρυθμό της καπιταλιστικής ανάπτυξης (είτε μιλάμε για καπιταλισμό της ιδιώτευσης, είτε για κρατικό).
Αυτή η ρημάδα, λοιπόν, η κρατική μηχανή που καθημερινά βρίσκει τρόπους να δολοφονεί μετανάστες, αυτή που αλλοτριώνει το δημόσιο χώρο με τεχνητές συνθήκες διαρκούς παρακολούθησης (κάμερες, σκούπες κλπ), αυτή που καταστρέφει το περιβάλλον σύμφωνα με τις επιταγές της οικονομίας της αγοράς, αυτή που πιέζει καθημερινά προς την κατάργηση κεκτημένων με αίμα δικαιωμάτων (βλέπε ασφαλιστικό), αυτή που περιφρονεί και απειλεί απροκάλυπτα τους κοινωνικούς αγωνιστές γιατί - όπως ισχυρίζονται οι εκπρόσωποι της- «δε μασάνε», είναι αυτή που προσπαθεί να μας πείσει να μασήσουμε εμείς το μύθο της εγκληματικής κοινότητας.
Ευτυχώς όμως εμείς που γνωρίζουμε αυτόν τον τόπο δε μασάμε επίσης, γιατί γνωρίζουμε πως η ιδιαιτερότητα του τόπου τους χαλάει τη σούπα. Και η σούπα αφορά σε μία στρατηγική ομογεγοποίησης του ελλαδικού χώρου που θα επιτρέψει μια μαζικοποίηση η οποία θα διευκολύνει και θα μεγεθύνει τον έλεγχο της κοινωνίας από τη μεριά του κράτους. Το μονοπώλιο της βίας και κατ' επέκταση της κατοχής των όπλων που χαρακτηρίζει τα κράτη, συναντά ένα μικρό αγκάθι στην περίπτωση της Κρήτης. Κοινότητες όπως τα Ζωνιανά (με τις θετικές, αλλά και τις αρνητικές τους πλευρές) διατηρούν ψήγματα αυτονομίας τα οποία κάθε άλλο παρά εναρμονίζονται με τον κρατικό έλεγχο και τη μαζική κουλτούρα που επιβάλλεται.
Γι' αυτό το λόγο οι «εγκληματίες», αυτοί που αντιστέκονται στην παντοδυναμία του κράτους, πυροβολώντας τους πραγματικούς προασπιστές του εγκλήματος, θα στιγματιστούν από μία άλλη μυθοπλασία που αφορά στην εμπορία της κάνναβης και το σκοταδισμό με τον οποίο γαλουχεί το κράτος τους άσχετους.
Αν θέλαμε να είμαστε ριζοσπάστες θα προσεγγίζαμε το θέμα ως εξής:
Πολλά από όσα συμβαίνουν στο Μυλοπόταμο, και δε συμβαίνουν στην Ολλανδία, στην Πορτογαλία ή αλλού, είναι αποτέλεσμα της επιβολής της απαγόρευσης της ινδικής κάνναβης από το κράτος των ΗΠΑ το 1937 στην ίδια τους τη χώρα, αλλά επίσης στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο που ήταν και χώρες εξαγωγής προς τις ΗΠΑ. Η αιτία ήταν η καταλληλότητα του κλίματος για την καλλιέργεια καθώς και η φιλική σχέση των κατοίκων αυτών των χωρών με το φυτό.
Οι λόγοι της απαγόρευσης συνοπτικά ήταν:
1. Ο έλεγχος της κοινωνίας.
2. Η ανακάλυψη του νάυλον που αντικατέστησε και απώθησε την κλωστική κάνναβη,
3. Το τέλος της ποτοαπαγόρευσης στις ΗΠΑ, άρα προώθηση του αλκοόλ που φορολογείται και δίωξη της κάνναβης που είναι αυτοκαλλιεργούμενη ακόμα και κατ' οίκον.
4. Η πληθώρα πλεονεκτημάτων της κάνναβης απέναντι σε άλλα προϊόντα βιομηχανικών κλάδων (πετροχημικών, οινοπνευματωδών, φαρμάκων κλπ)
Στα Ζωνιανά οι βοσκοί, στην Ηλεία οι χωροφύλακες, στην Αλβανία οι άποροι, διαφορετικές κατηγορίες, που εκμεταλλεύτηκαν την απαγόρευση αλλά και τη μεγάλη ζήτηση, την καλλιέργησαν και την εμπορεύτηκαν. Άλλοι από φτώχεια και άλλοι από απληστία. Το αποτέλεσμα, ο εύκολος πλουτισμός αλλά και κάποιες καταστάσεις διαπλοκής και κοινωνικής παθογένειας.
Στην ηθική της αγοράς η μεγιστοποίηση του κέρδους είναι το ζητούμενο. Η αλλιώς η μία παραβατικότητα φέρνει και τροφοδοτεί την επόμενη, ειδικά όταν τα λεφτά τρέχουν. Παρεπιπτόντως τα ίδια σχεδόν γίνονται και με τον πλούτο που συσσωρεύεται με το νόμιμο τρόπο, δηλαδή με την εκμετάλλευση της μισθωτής σκλαβιάς.
Η κάνναβη διώκεται από τους κρατούντες όχι για λόγους υγείας ή κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά για να συντηρούν καταστάσεις ομηρίας και σκοταδισμού και με τη βοήθεια θανατολάγνων δημοσιογράφων διαμορφώνουν κοινή γνώμη σε πλήρη σύγχυση. Άραγε δεν αναρωτιούνται οι αρχές πού καταναλώνονται τόσες ποσότητες φούντας που παράγονται εδώ ή πού εισάγονται;
Η ελεύθερη καλλιέργεια για προσωπική χρήση θα εξαφάνιζε εμπόρους και χαφιέδες, μεγαλοκαλλιεργητές, προστασίες και διαπλοκές, και θα αφαιρούσε από το κράτος και τους ασφαλίτες του ένα όπλο για να εκβιάζουν, να τρομοκρατούν και να δημιουργούν ρουφιάνους.
Κατάληψη ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ (ROSA NERA) 
Γενάρης 2008 Χανιά*

*Λίγες μέρες μετά το γράψιμο των παραπάνω, η άποψη μας περί σχεδίου επιβολής ελέγχου επιβεβαιώνεται.
Με πάτημα την πιλοτική πρακτική τους στα Ζωνιανά, οι κρατικές δυνάμεις υπεράσπισης του πλούτου, επεξέτειναν την επιχείρηση τους παγκρήτια. Π.χ 250 πάνοπλοι κρατικοί υπηρέτες με υποστήριξη ελικοπτέρου επέδρασαν σε Παλιόχωρα, Θέρισσο, Βρύσσες, Γαβαλοχώρι, Κεφαλά κλπ, εισέβαλαν σε σπίτια ψάχνοντας υποτίθεται όπλα και φούντες, καταπατώντας με τις μαζικές εισβολές κάθε έννοια ασύλου κατοικίας. Έφτασαν να συλλάβουν άτομα για κατοχή αεροβόλου (παιδικού παιχνιδιού που πουλιέται ελεύθερα χωρίς να χρειάζεται άδεια) και κρητικού μαχαιριού (!).
Επίσης στήνουν καινούριες αστυνομικές γιάφκες σε διάφορα χωριά και κουβαλάνε μόνιμα άλλους 600 μπάτσους στο νησί.
Από τις έρευνες σε ορεινά χωριά της Κρήτης μέχρι τις μπατσοκάμερες που ελέγχουν κάθε γωνιά του Αονδίνου, από τις παρακολουθήσεις τηλεφωνημάτων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μέχρι τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους, τα αφεντικά όλων των χωρών ονειρεύονται ένα πλανήτη όπου θα ελέγχουν κάθε κίνηση, κάθε κουβέντα, κάθε προσωπική στιγμή των σκλάβων τους.
Ας κάνουμε το όνειρο τους εφιάλτη.


ΚΑΝΝΑΒΗ: 60 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΥΣ
Η νομοθετημένη απαγόρευση της χρήσης και της καλλιέργειας της ινδικής κάνναβης είναι πολιτική επιλογή και όχι ιατροφαρμακευτική προστασία, όπως υποκριτικά παρουσιάζεται. Είναι, δηλαδή, επιλογή των κυβερνήσεων να στηρίξουν οικονομικά συμφέροντα και να προωθήσουν άλλη μια μυθολογία κοινωνικού αποκλεισμού. Οικονομικά συμφέροντα που ξεκινούν από πολυεθνικές φαρμάκων, αλκοόλ, καπνού, πετροχημικών, μέχρι συντεχνίες κρατικών υπαλλήλων (βουλευτών, δικαστών, χωροφυλάκων) και φυσικά, δικηγόρων (ουκ ολίγα τα κέρδη τους απ' την πώληση νομικίστικης ασυναρτησίας).
Είναι κοινοτυπία ίσως να ξαναπούμε ότι τα μεγαλύτερα κέρδη από την εμπορία και διακίνηση παράνομων ψυχοτρόπων ουσιών (οι νόμιμες είναι πολύ περισσότερες) γεμίζουν τις τσέπες κυβερνήσεων, κρατικών υπαλλήλων και καθώς πρέπει επιχειρηματιών της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ανά τον κόσμο. Αλλά, η μεγαλύτερη επιτυχία για τους «ανθρωποφύλακες - ανθρωποκυνηγούς» του κράτους είναι η υστερία κι ο φόβος που δια-χέεται στην καθημερινή ζωή των υπηκόων τους. Το καθεστώς που διέπει την χρήση της ινδικής κάνναβης είναι σκοτεινό παράδειγμα κοινωνικής υποκρισίας. Όταν για μια πράξη, που δεν αποβαίνει σε βάρος κάποιου άλλου, ούτε καν του εαυτού σου, κινδυνεύεις με πολύχρονη φυλάκιση, τότε χαιρετήστε για άλλη μια φορά τη δικαστική εισβολή στη ζωή μας.
Στις μερικές δεκαετίες ψυχοτροποαπαγόρευσης, δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι περιθωριοποιήθηκαν, εξορίστηκαν ή φυλακίστηκαν για κάτι που αποτελούσε προσωπική επιλογή του κα-θενός σ' όλη την ιστορία του ανθρώπινου είδους.
Αυτό που ποινικοποιείται τελικά, είναι η ανθρώπινη συμπεριφορά, κατά πόσο, δηλαδή, το άτομο προσαρμόζεται στους νόμους παραγωγής που προσπαθεί να επιβάλει η τάξη που την ελέγχει.
Έτσι, το χασίσι εξοβελίστηκε από το άρμα της εκβιομηχάνησης και της «προόδου», συνδεόμενο πολλές φορές με την «αντικοινωνική» συμπεριφορά του αστικού προλεταριάτου (ρεμπέτες, τσιγγάνοι) και τα κοινωνικά κινήματα του '60-70'. Αυτό βέβαια, μέχρι τη δεκαετία του '80 όπου οι νέες τεχνολογίες και η υποχώρηση των κοινωνικών κινημάτων κάνουν εφικτή τη νέα επίθεση των κεφαλαιοκρατών. Τώρα αυτονομάζονται «νεοφιλελεύθερη οικονομία». Χτίζεται η «νέα τάξη εργασίας». Εμφανίζονται τα «στελέχη», ο γιάπικος τρόπος ζωής, το life style. Δηλαδή, η πλήρη υποδούλωση στ' αφεντικά και κατανάλωση μαστούρας ηλεκτρονικού και παραδοσιακού τύπου. Τώρα μπορεί να μαστουρώνεις και να σκέφτεσαι business, επενδύσεις, χρηματιστήριο.
Το κράτος απ’ την άλλη ενεργοποιεί την κατασταλτική του πολιτική στήνοντας μπλόκα έξω από σχολεία κι εκτρέφοντας μέσα από τα ΜΜΕ την υστερία.
Τη στιγμή που τα τηλεσήριαλ και οι διαφημίσεις είναι γεμάτα από χασικλίδική φρασεολογία («μια ψιλή», «καπάκι», «την άκουσες», «δε λέει», «μπουρούχα», κλπ.) άνθρωποι φυλακίζονται κι εξευτελίζονται για κατοχή κάνναβης.
Το ψέμα και η αντεστραμμένη αλήθεια είναι το γήπεδο της εξουσίας. Είναι οι ίδιοι που μιλούν για ειρήνη και προετοιμάζουν τον πόλεμο, οι ίδιοι που μιλούν για κοινωνική συνοχή και προωθούν το ρατσισμό και την απομόνωση, οι ίδοι «ναρκοπροστάτες» που εθίζουν την κοινωνία στο χαφιεδισμό και τη δουλοπρέπεια.

ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΪΚΗ ΧΡΗΣΗ

Αυτοδιαχειριζόμενο Στέκι Χανίων
ΟΜΙΛΙΑ · ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΜΑΡΤΗ, 8 μ.μ. ΜΕ ΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ KΛΕΑΝΘΗ ΓΡΙΒΑ ■ ΓΙΩΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟ



60 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ
Η ταξική κοινωνία ειδικευμένη στο να εμπορεύεται τις απαγορεύσεις που η ίδια παράγει (ιδιοκτησία, έρωτας κλπ) καταδιώκει και θέτει εκτός νόμου εδώ και 60 χρόνια, περίπου, την ινδική κάνναβη με σκοπό την προώθηση
- ναρκωτικών ουσιών (ηρωίνη, βαρβιτουρικά κλπ)
- και προϊόντων σύγχρονης καταστροφικής τεχνολογίας (πλαστικό
αντί κανναβάτζο)

Το κάπνισμα της φούντας που λειτουργεί ευφορικά και θεραπευτικά στον ανθρώπινο οργανισμό (αποδεδειγμένο και κατοχυρωμένο από ιατρικούς συλλόγους και ερευνητές) αποτελεί σήμερα έναν από τους λόγους που μπορούν να σου στοιχίσουν πολλά χρόνια φυλάκισης και πρόσχημα για την κοινωνική σου εξόντωση.
Ηδη στις φυλακές Κορυδαλού 4 χασισοπότες υπόδικοι για καλλιέργεια ινδικής κάνναβης κινδυνεύουν να πεθάνουν μετά από πολυήμερη απεργία πείνας ζητώντας το τέλος αυτής της παράλογης κατασκευής θυμάτων.
Δεν αναγνωρίζουμε σε κανένα κρατικό φορέα το δικαίωμα να μας καθορίζει τα όρια της υγείας και της ελευθερίας μας την στιγμή μάλιστα που οι εξουσιαστικοί μηχανισμοί οδηγούν την ανθρωπότητα στην εξόντωσή της μέσω ενός καταστροφικού υπερθεάματος.
Όλα μπορούν να τα κάνουν οι δυνάμεις καταστολής αλλά δεν μπορούν να εξαφανίσουν τους σπόρους της μάνας γης.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΤΑΝΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ 
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΒΑΖΕΙ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ 
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΙΝΔΙΚΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ 
Η ΦΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ 
ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ







Δεν υπάρχουν σχόλια: